Blogovi Postovi Blogeri Galerije Video
 

Prvi razred

post objavio/la eni prije 2 godine 3 mjeseca na blogu Dnevnik posebnih

Komentari na post

 

ja tek sad primjetila da si se vratila... sorry

drago mi je čuti da ste dobro, da napredujete, veliki ljubac za sve vas :)

Objavio/la graciasalavida prije 2 godine 3 mjeseca #

Kako je lijepo ponovo citati vas :)

Plan i program u Bosni moja Eni i za najnaprednije dijete je katastrofa :( Moja sestra je nastavnik razredne nastave i sama kaze da je haos zivi i da joj se nikako ne svidja to sto mora odraditi :/ Njima narede a djeca kako usvoje, usvoje :(
Pozeljela sam vas :'( a nikako da uspijem barem jednu kahvu uganjati :(
Ljubi momke!

Objavio/la Esidova neulogovana :) prije 2 godine 3 mjeseca #

Ja sam ove školske godine imala dječaka Davuda u prvom razredu koji je autističan i ja bistrije i pametnije ali i nježnije dijete nisam imala. Toliko sam mogla s njim raditi i od njega naučiti da djeca sa bilo kakvim smetnjama u razvoju nisu problematična već su samo posebna. Nemaju oni posebne potrebe već su jednostavno malko drugačiji od ostalih, a narod oduvijek odbija sve što je drugačije.

Meni je Davud bio osmijeh u tom razredu jer sam puno teže izlazila na kraj sa dječakom koji je bezobrazan i koji je svakakvim glupostima i bezobrazlucima naučen kod kuće (štipanje djevojčica, hodanje u toku časa bez pitanja, drsko odgovaranje na jednostavna pitanja tipa gdje ti je knjiga - šta te briga (???)). Šestogodišnjaci su to a hiljadu marifetluka je ovaj mali znao. Međutim, pazite sad - direktor, pedagogica i učiteljica su mi 100x prije časa i u toku sedmice (jer je čas bio tek u petak) napomenuli i natuknuli da će mi teško biti sa Davudom. Al jok, Davud je bio sjajan!

Za ovog malog bezobraznog - NORMALNOG - mi niko ništa nije rekao niti me upozorio!

Što se tiče plana i programa, strašno je šta sa škole rade. Previše gradiva nameću djeci a nemaju razrađen sistem rada niti bilo kakvu statistiku ili istraživanje da je sprovedeno o uspjehu djece. Kako to, daju samo na papiru šta treba da se odradi - ovi sa vrha: Pedagoški zavodi i Ministarstva obrazovanja - a kako će se to odraditi i može li se to odraditi, nikoga nije briga.

Što se tiče inkluzivne djece, i to je sramotno šta rade. Jasno je da nemaju sve porodice mogućnosti da svoju djecu sa nedostacima u razvoju vode defektolozima ili u specijalne škole, ali lično smatram - kao profesor engleskog jezika - da nije uredu da se u isti razred stavljaju sva djeca. Treba napraviti jedno odjeljenje za par defektologa da rade sa takvom djecom jer bi se više pažnje posvetilo napredovanju takve djece sa stručnim osobama za rad sa njima. Vjerujte, ja u toku svog školovanja na fakultetu nisam imala poglavlje u knjizi za rad sa djecom koja imaju neki nedostatak u razvoju i napredovanju, a kamo li da nas je neko upozorio i spremio za toga. Mi smo nestručni za toga, i mi englezi (obzirom da engleski počinje od 1.razreda u Tuzlanskom kantonu) i vjeroučitelji, a Boga mi i učiteljice. Stoga da bi se djeci dalo više prostora za napredovanje, naš sistem obrazovanja za to nije dorastao i apsolutno sam na strani roditelja kada se žale za rad sa njihovom djecom - i za djecu koja imaju nedostatke i za djecu koja to nemaju - jer ispaštaju obje strane susrećući se sa nečim što ne znaju kako da odrade.

Meni je drago što vaši dječaci fino napreduju i ne dajte se, nadam se da ćete uspjeti i da će i vaš Davud stasati u pametnog mladog gospodina kojeg neće spriječiti norme i pravila da postane posebniji od svega što jeste.Lijep pozdrav. :)

Objavio/la SelinaKyle prije 2 godine 3 mjeseca #

Gracias :) pozz
Esid InsAllah i kafica
profesorice: rijetki su spremni za inkluzivnu nastavu. Rjetki znaju sa današnjom internet djecom i šta je u njihovim glavicama nakon ogromnih količina slatkiša i peciva, nasilnih crtića. Djete je djete, a roditelj treba podršku i obrazovne institucije u odgoju, jer ga ne može svemu naučiti u svim okolnostima. Svijet će uvijek biti pun predrasuda, a naša djeca su naši učitelji da od nas prave bolje ljude(ako bolji ljudi želimo biti):
Nije problem gradivo koji ti kreiraju polupismeni likovi, problem je nastavnik koji slijepo prati taj program i briga ga da li je djete usvojilo osnovna znanja za život. Zato u predmetnim razredima dolaze nepismena djeca (to se ne bi smjelo događti bez obzira na program)
Zdravom logikom i meni se čini da je rad jedan na jedan pri školi korisno za djete, ali defektolog i logoped trebalo bi da rade neovisno o nastavi, a djete teba biti u okruženju redovne djece i što manje od njega praviti "gdina različitog", hvala ti na tvom komentaru, zdušno će ga čitati mnogi roditelji koji se ne javljaju a redovno čitaju blogg :)
Molit ću te da nam uvijek ostavljaš ovakve iskrene komentare, nama to to daje sliku kako razmišlja nastavnik i bolje razumjemo naš zajednički put u odgoju čovjeka.

Objavio/la eni prije 2 godine 3 mjeseca #

nađoh lijep citat:
"Majka je škola i ako nju pripremiš, pripremio si ljude lijepog čudoređa."

Mr.Muhamed Mehanović

Objavio/la eni prije 2 godine 3 mjeseca #

Upišite komentar:

Vaš username:

Upišite komentar:

Unesite šifru sa slike lijevo: