Blogovi Postovi Blogeri Galerije Video
 

Vispak: KAKO POTROŠITI PARE NA REKLAMU I DOBITI ŠAKU U OKO ili "Odkad to bosanci ulaze u cipelama u kuću?"

post objavio/la dzambeg prije 12 godina 6 mjeseci na blogu Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Komentari na post

 

Bravo dzambeze, odlicna analiza marketinskog ne-uhvata. Mislim da je reklama skinuta sa srbijanske televizije, nesto mi je poznata. To da se danas kafa pije na brzinu i da se i clanovi porodice najavljuju, to cu nekako i podnijeti. Ali cipele...

Objavio/la Zijan-cerka prije 12 godina 6 mjeseci #

hahaha ovo na kraju "sad ne želim ništa" je najbolje! :)))))

Objavio/la luna w prije 12 godina 6 mjeseci #

Nisam vidio reklamu, ali opažanje je svakako dobro. A sada idem čitati dalje ovaj za mene novi blog. Pozdrav.

Objavio/la Creative prije 12 godina 6 mjeseci #

mozes reci da je neko rob reklame ako popusi da je vichy najbolja krema na svijetu samo zato sto je reklama fensi, skupa i sto glumi super lijepa, poznata menekenka/glumica (vichy je btw shit).
Na drugoj strani, ti, nakon sto si nasao greske u reklami za predobar bosanski tj.domaci proizvod kazes 'sad necu nista od njih'. Koji tenkre! Ispadas gluplji od onog sto pusi da je Vichy krema mrak.

Objavio/la Mesha Valente prije 12 godina 6 mjeseci #

Mesha - hvala na komentaru!
Naravno da neću ništa od njih!
Vidim - ti ganjaš kreme - hajd' neka, različiti su afiniteti!
A što se tiče mog izbora kafe - volim kada ga ljudi poštuju. Posebno zato što nisam jedini koji nije siguran da je Vispakova kafa naš "predobar" proizvod, a mislim i da je ocjena "predobar" u najmanju ruku pretecenziozna, posebno kad su ukusi u pitanju (Da te ne davim izrekama).
A ako je proizvod predobar - onda mora imati dobru reklamu! i ne smije praviti greške kojim se vrijeđaju, da - VRIJEĐAJU javnosti! Ovim mislim na autopercepciju!
To bi bilo kao kad bi ubjeđivao Kazahstanca kako ima koristi od Boratovog filma jer "zaboga" niko do Boratovog filma nije čuo za Kazahstan...
Zaključak:
ovom reklamom se uništavao imidž autopercepcije bosanaca, a očito je da je pri angažovanju reklamne agencije birano metodom "pokrij se kolik ti je jorgan".
Ovakve greške ozbiljni redatelji reklama ne prave.

Objavio/la dzambeg prije 12 godina 6 mjeseci #

Upišite komentar:

Vaš username:

Upišite komentar:

Unesite šifru sa slike lijevo: