Blogovi Postovi Blogeri Galerije Video
 

Uvod knjige: ZAŠTO RADIJE ODNOSI "S JAVNOSTIMA" NEGO "S JAVNOŠĆU"

post objavio/la dzambeg prije 10 godina 2 mjeseca na blogu Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Komentari na post

 

Ljudi iz marketinga na ove će polemike odmahnuti rukom i cinično upotrijebiti izraz «tržišta», za ono što PR naziva «ciljane javnosti». Na njihovu žalost, ova dva pojma (javnosti i tržišta) nisu istovjetna, najprije zbog toga što odnosi s javnostima isključuju ekonomsku propagandu te računaju na uspostavljanje i održavanje dobrih odnosa sa što većim brojem javnosti. Ovakav stav ljudi iz marketinga nije ništa novo, kao što nije ni pokušaj inkorporiranja PR-a u marketinške aktivnosti. Nažalost, time se zapravo postiže suprotan efekt – odnosi se plaćaju, a kako sve ima cijenu, onda ništa nema vrijednost. O važnosti odvojenosti ove dvije funkcije najbolje pokazuju rezultati istraživanja teorije izvrsnosti (više u poglavlju Teorija izvrsnosti). Uprkos želji nekih menadžera da drže sve pod kontrolom, PR i marketing nisu istovjetni jednostavno zato što marketing zahtijeva veoma široka dopuštenja a ne pokriva parlamentarne veze, interne odnose među zaposlenima, društvene odnose, kriznu upravu, korporacijsku društvenu odgovornost, ekološku zaštitu i uključenje u korporacijsku strategiju i planiranje, kao ni sve podjele javnosti koje možete pronaći na kraju ove knjige (npr. Smithove, Moffitove i Hallahanove).
Živimo u svijetu u kojem mnogi pokušavaju uspostaviti odnose s javnostima preko billboarda čime ljudska preporuka i odnos zapravo poprimaju novčanu vrijednost. To je čudno jer pri optužbama za licemjerstvo ulogu dežurnog krivca imaju upravo PR praktičari iako je neosporna činjenica da djeluju u tri važne oblasti:
- na tržištu, koje tvrdi da je slobodno,
- u politici, koja sebe opisuje demokratskom i reprezentativnom, i
- u mass-medijima, koji sami sebe opisuju neovisnim.

Ova knjiga je skroman doprinos razumijevanju PR struke.

Koristim priliku da se zahvalim svima koji su pomogli izdavanje knjige: Ministarstvu nauke, obrazovanja, kulture i sporta Tuzlanskog kantona, Općini Tuzla, "ARCON-in" d.o.o. Zenica, NLB Tuzlanska banka, PGL Protekt Lukavac, doo Titanik - Tuzla, doo Orbiter – Tuzla, mojim prijateljima a posebno Kamberović Ameli i Edinu i Stomatološkoj poliklinici ''Huskanović'' bez čije pomoći ova knjiga ne bi ugledala svjetlo dana.
Zahvaljujem posjetiocima mog bloga http://pr.blogger.ba/ na pomoći pri odabiru naslova knjige. Oni su svojim prijedlozima cijelu priču oko života knjige učinili još interesantnijom. Darko Markušić, glavni urednik lista Poslovni dnevnik (poslovni.hr), odgovoran je za jasniji naslov sa prijedlogom «Žongliranje informacijama» čime je dao i jedan dobar opis PR posla.
Koristim priliku da se zahvalim i mojim uvaženim profesorima na postdiplomskom studiju «Upravljanje odnosima sa javnostima», pokretaču ovog studija i akademskog izučavanja PR-a u Bosni i Hercegovini dr. Najilu Kurtiću, te dr. Asadu Nuhanoviću, dr. Stjepanu Maloviću i dr. Šemsi Tucakoviću na korisnim sugestijama pri pripremi knjige.
Zahvaljujem mojim roditeljima i supruzi na podršci i strpljenju.

Objavio/la dzambeg prije 10 godina 2 mjeseca #

Shvatam...stvarno:)
Selam prof.Dzambegovicu !

Objavio/la Neral prije 10 godina 2 mjeseca #

alejkumu selam Neral..
:))

Objavio/la dzambeg prije 10 godina 2 mjeseca #

Upišite komentar:

Vaš username:

Upišite komentar:

Unesite šifru sa slike lijevo: