Blogovi Postovi Blogeri Galerije Video
 

Promjene u medijima: MANJE PARA ŠTAMPANIM MEDIJIMA ZBOG VELIKE PAŽNJE NA NECIJENJENOM INTERNETU KOJEG POTCJENJUJU OGLAŠIVAČI

post objavio/la dzambeg prije 11 godina 4 mjeseca na blogu Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Komentari na post

 

Mislim da bi se mozda mogla povuci paralela i prema muzickoj industriji koja je kasno reagovala na "pirate", ljude koji su nudili alternativu na internetu.
Jer, logicno, mislim da potencijalni citaoci ne zele da izgube profesionalne medije ili stampane novine, isto kao sto mislim da slusaoci ne zele da izgube muziku i da su spremni placati za te usluge, ali ono sto se zove "midlehand", produkcijske kuce ili magnati koji zaradjuju na stampanju moraju smanjiti svoj profit da bi mogli obezbjediti nize cijene...
Nepromisljen komentar s moje strane ali cini mi se da eto, ima nekih slicnosti...

Objavio/la vaffanculo prije 11 godina 4 mjeseca #

ma ne vaff
u pravu si 100%, paralela itekako stoji
cijela hrpa bendova i pisaca (što novinara, što kolumnista a i književnika) su počeli preko bloga, ako ništa vratili se na blog.
pa o tome sam radio istraživanje - sjećaš se zaključka teksta u ODjeku (otprilike)
čiatelji čtaju blog, a izdavači se ne promovišu na internetu!
isto je i sa muzikom - reultiralo je time da Madonna više zaradi od oglašivača uz njen album (mislim da je bila riječ o nekom mobilnom operateru), nego od ijednog ranijeg ugovora sa izdavačkom kućom.
Danas su muzičari svjesni da ne mogu zaraditi od prodaje CD-ova, ali to nadoknađuju koncertima! (osim metalaca u Skandinaviji - to je svjetski fenomen!:)

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 4 mjeseca #

poZzz

Objavio/la emiily prije 11 godina 4 mjeseca #

Da, metalci su inace u svijetu jedina grupa koja jos pripada nekoj kolekcionarskoj grupi i koja redovno odvaja pare za CD-ove.
U Americi je sad velika kriza nastala kad su renomiranim filmskim kriticarima poceli davati otkaze, bas zbog cinjenice da "svako moze recenzirati filmove". Sto je ipak u neku ruku obmana. Naravno da svako moze raditi te stvari ali kompetencija koja postoji u nekim krugovima se ne moze samo tako odbaciti, zbog cinjenice da svako moze startati svoj blog. Neki balans bi trebao postojati...

Evo pozdravlja te Emiily, sigurno se i njoj svidio tekst!

Objavio/la vaffanculo prije 11 godina 4 mjeseca #

Hvala!
:))

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 4 mjeseca #

dzambeg lave navrati nekad do mene pozz

Objavio/la tevez32 prije 11 godina 4 mjeseca #

jašta tevez!
:)

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 4 mjeseca #

Ne bih se slozio da mediji ne reaguju na promjene koje je izazvao internet. I printani i elektronski mediji mijenjaju se itekako, ali te promjene su tako brze da nije bas lako pronaci rjesenje i izbjeci krizu. A te promjene uglavnom su na gore i uopste ne idu u prilog kvaliteti novinarstva. Sto se tice informacija koje salju korisnici - koliko su one pouzdane, provjerene, objektivne i u skladu sa standardima profesionalnog novinarstva?! Svako moze uslikati, napisati bilo sta. Sloboda pisanja, govora svakako, ali nicim uslovljeno objavljivanje informacija koje salju korisnici ne vodi nicemu dobrom. Kako bi bilo da pacijenti malo operisu? I objavljivanje neprovjerenih, neprofesionalnih informacija moze itekako naskoditi pojedincu.

Objavio/la Gost_2086 prije 11 godina 3 mjeseca #

Hm, možeš se ne slagati, ali vijest (VoA) kaže:
"Čitatelje nastoje zadržati tako što ih preusmjeravaju na svoje internetske stranice, ali zarada od reklama na internetu, prenosi VoA, nije još toliko velika da bi ublažila sadašnje probleme i sve veće troškove."
Jesu li to te promjene? Jesu li to te prilagodbe?
Internet je morao udariti po džepu da bi mu se okrenuli, ali gle - zarade od reklame na netu nisu dovoljne da bi mnogi opstali na poslu. Što li? Možda zato što su dugo godina tretirali internet kao igračku... Hm, nije li se ono New York Times gotovo u cijelosti okrenuo netu priznaviš da je tu budućnost (beli je i ekološki prihvatljivije čitati sa mobilnog, zar ne?)
Naravno, te promjene ne idu u prilog kvaliteti novinarstva. To je prvo što je stradalo na netu - uz gramatiku i metodu copy/paste.
Što se tiče manjkavosti informacija koje šalju korisnici, ako si mislio na iCNN onda si zaboravio da je za pisanje priloga potrebna elementarna pismenost. A svi znamo sa kakvim obrazovanjem se nalaze ljudi u novinarstvu, pa hajde onda da ne sitničarimo. Ni PR, ni pisanje pjesama i novela, ni novinarstvo nisu uslovljeni završenom žurnalistikom, niti književnošću.
Zbog toga je pominjanje medicine (odsjeka hirirgija) suvišno.
Informacije koje šalju korisnici - hm, ovdje se mislilo prije svega na ono "Gori susjedna zgrada, snimam to mobitelom i šaljem na TV" itekako mogu biti dramatične, ali i sa greškom (možda i poželjnije jer je ovo što je neprofesionalno autentičnije, neposrednije). Naravno, ni jedna ozbiljnija TV kuća neće uzeti u obzir snimku dima ako nije čula da negdje gori.
Malo mi se čini kao da želiš indicirati kako potcjenjujem medijske kuće, a beli u cijeloj toj frci će ispasti da potcjenjujemo ljude koji su PISMENI i SVJEDOCI nekom događaju.
Ne bojim se za vjerodostojnost - o tome se brinu urednici (provjere telfonom goril gdje vatra). Samo skrećem pažnju da ljudi sve brže i efektnije šredaju (da, glave su za informacije kao šrederi) agencijske vijesti i sve se više, svi zajedno, uključujući i novinare okreću alternativnim izvorima koje poslije provjeravaju.
Zbog te brzine je pao i kvalitet BBC-a (prema informacijama koje je pružio jedan predavač na PRIBA-inoj konferenciji) - svi su pod pritiskom i vijesti se brzo objavljuju.
O tome sam govorio, da ne bude zabune... o tome da se loš odnose prema novom mediju vraća kao bumerang. drito u glavu dok se smješkaju!

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 3 mjeseca #

Upišite komentar:

Vaš username:

Upišite komentar:

Unesite šifru sa slike lijevo: