Blogovi Postovi Blogeri Galerije Video
 

KUM ILI KUMA? TRAŽIM NAZIV KNJIGE

post objavio/la dzambeg prije 11 godina 4 mjeseca na blogu Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Komentari na post

 

trebamo osmisliti naziv koji ce sam privuci paznju...ako sta smislim,javljam

Objavio/la Farfromeyes prije 11 godina 4 mjeseca #

Moji prijedlozi: 1) Kako isprovocirati javnost; 2)Provokacija javnog mišljenja. Naravno, ovi prijedlozi se mogu uzeti u obzir samo ako se knjiga ne bavi iskljucivo historijom odnosa sa javnošću, već i teorijom tih odnosa. Zašto riječi "isprovocirati" i "provociranje"? Pa zato što se saopštavanjem bilo kakve informacije zeli znati, čuti, isprovocirati mišljenje javnosti, reakcija javnosti.

Objavio/la politicar prije 11 godina 4 mjeseca #

moj prijedlog je da ti to sam skontaš, jer najbolje poznaješ sadržaj, ali kad je već nagradna knjiga u pitanju onda je moj prijedlog 'PRpovijest iPR PRteorija PRodnosa sPR PRjavnošću'

Objavio/la documentary prije 11 godina 4 mjeseca #

Ne znam...ja bih mozda krenula jos od Gutenberga...mozda...Od Gutenberga do interneta...:) ne znam, ali bar sam pokusala :)

Pozz

Objavio/la bookclub prije 11 godina 4 mjeseca #

'Trenuci riječi za javnost' :)

pozdrav.

Objavio/la Bezdomni prije 11 godina 4 mjeseca #

ili 'Riječ za javnost'.. jednostavnije.

Objavio/la Bezdomni prije 11 godina 4 mjeseca #

političar@ < 1) Kako isprovocirati javnost; 2)PRovokacija javnog mišljenja - nisu uopće loši
documentray@ - bojim se da će izgledati PReambicozno, u svakom slučaju orignalno! :)
bookclub@ < "Od Gutenberga do interneta" < trebalo bi uzeti u obzir i ovaj naziv!

Vidjećemo, kako će se iskristalizirati to na kraju,

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 4 mjeseca #

evo i Sadržaja
SADRŽAJ

UVOD 1
PORIJEKLO PR-a? DEFINIRANJE POVIJESTI JE DEFINIRANJE PR-a 1
UTVRĐIVATI POČETKE ILI NE? 3
POVIJEST PR-a U SAD-u ILI UTICAJ PR-a NA POVIJEST SAD-a? 5
1 POVIJEST ODNOSA SA JAVNOSTIMA 9
1.1 POČECI PR-a U SAD-u: U OZRAČJU NEPRIJATELJSTVA I PROMJENE 10
1.2 PRIJE REVOLUCIJE 11
1.3 NEZAVISNOST 11
1.4 POLITIKA I PROMJENE 13
1.5 PROCVAT TISKOVNE AGENTURE, PROMIDŽBE I OGLAŠAVANJA U 19. STOLJEĆU 14
1.6 CIRKUSI 15
1.7 P. T. BARNUM – ROĐENJE TISKOVNE AGENTURE 15
1.8 PROMOTORI ŽELJEZNIČKE PRUGE 17
1.9 BURLINGTONOVA KAMPANJA NASELJAVANJA 19
1.10 POSLOVNE PRAKSE 20
1.11 POSTAVLJANJE SCENE ZA PR 23
1.12 „NEKA JE PROKLETA JAVNOST!“ 25
1.13 RASKRINKAVAČI (MUCKRAKERS) 25
1.14 PRELOMNE GODINE PRELAZA U NOVO STOLJEĆE 28
1.15 THEODORE N. VAIL – JEDAN OD RIJETKIH KOJI SU BILI DALEKOVIDI 28
1.16 WESTINGHOUSE ELECTRICS OTVARA PRVI PR ODJEL 30
1.17 ROCKEFELLEROVI 31
1.18 POLITIČKE KAMPANJE 33
1.19 PROMJENA UZROKOVANA ATENTATOM - PROGRESIVIZAM 34
1.20 PUT KA ZRELOSTI 35
2 PRVE TVRTKE ZA ODNOSE SA JAVNOSTIMA I NAJZNAČAJNIJE LIČNOSTI 39
2.1 UVOD 40
2.2 URED ZA PUBLICITET - (the Publicity Bureau) 40
2.3 SMITH & WALMER 45
2.4 PARKER & LEE 46
2.5 HAMILTON WRIGHT ORGANIZATION, INC. 47
2.6 PENDLETON DUDLEY AND ASSOCIATES 48
2.7 THOMAS R. SHIPP AND CO. 49
2.8 IVY LEDBETTER LEE – RAD SA PARKEROM I PENSILVANIJSKOM ŽELJEZNICOM 50
2.8.1 ROCKEFELLER I MASAKR U LUDLOWU 54
2.8.2 LEEJEVE OSTALE AKTIVNOSTI 58
2.9 PRVI SVJETSKI RAT (1917-1919) I PROCVAT U DVADESETIMA 64
2.10 EDWARD L. BERNAYS 64
2.10.1 BERNAYS DONOSI REVOLUCIONARNE TEORIJE SVOG UJAKA SIGMUNDA U SAD 67
2.10.2 „PROPAGANDA“: KNJIGA KOJA JE IZNENADILA SVE 72
2.10.3 „INŽINJERING PRISTANKA“ – JOŠ JEDNA TAKVA ANTOLOGIJSKA KNJIGA 74
2.10.4 INŽINJERING DOGAĐAJA 76
2.10.5 BERNAYSOV ODNOS SA KOLEGAMA I PITANJE LICENCIRANJA PROFESIJE 78
2.10.6 PRIZNANJA DOLAZE NA KRAJU 80
2.11 JOŠ NEKOLIKO ZNAČAJNIH LICA IZ RAZDOBLJA NAKON I SVJETSKOG RATA - ZRAKOPLOVSTVO I HARRY A. BRUNO 82
2.12 NAJZLOGLASNIJI DOSEZI PR - PROMOTORI „KKK“ 83
2.13 JOHN W. HILL – MUDRAC ILI ... 83
2.14 JOŠ NEKE TVRTKE 86
2.15 PAUL GARRET 87
2.16 ARTHUR W. PAGE 87
2.17 ROOSEVELT I NJEGOV PR MENTOR HOWE: 1930-1945 90
2.18 UZAJAMNA PRILAGODBA: POSLIJERATNA EKSPANZIJA 1945-1965 93
2.19 DOBA GLOBALNOG INFORMIRANJA 93
3 ADDENDUM (Odnosi sa javnostima u Ujedinjenom Kraljevstvu, Njemačkoj i Bosni i Hercegovini) 96
3.1 ODNOSI SA JAVNOSTIMA U UJEDINJENOM KRALJEVSTVU 97
3.2 NJEMAČKA: INDUSTRIJALISTI, POLITIČARI I KRITIČARI 100
3.3 ODNOSI SA JAVNOSTIMA U BOSNI I HERCEGOVINI 101
3.3.1 PROFITNI SEKTOR 102
3.3.2 NEPROFITNI SEKTOR 104
3.3.3 UDRUŽENJA ZA ODNOSE SA JAVNOSTIMA U BOSNI I HERCEGOVINI: «PRIBA» I «PRO-RS» 105
3.3.4 OBRAZOVANJE, LITERATURA I LOKALNA SCENA 106
3.4 O POVIJESTI PR MOŽEMO ZAKLJUČITI DA... 109
4 SISTEMSKE TEORIJE 111
4.1 PORIJEKLO PR-a 112
4.2 AKADEMSKA ISTRAŽIVANJA PR-a 112
4.3 KOMUNIKACIONE TEORIJE UDARAJU TEMELJE 113
4.4 RANE PERSPEKTIVE I FUNKCIJE PR 114
4.5 DEFINIRANJE PR 115
4.6 AKADEMSKE DEFINICIJE PR 116
4.7 DEFINICIJE PRAKTIČARA 118
4.8 KLJUČNE DEBATE O DEFINICIJAMA 118
4.9 SISTEMSKE TEORIJE 121
4.10 GRUNIGOVI I HUNTOVI MODELI PR 122
4.10.1 Model „tiskovne-agenture“ – „publicitet“ 122
4.10.2 Model javnog informiranja 123
4.10.3 Model dvosmjerne asimetrične komunikacije 124
4.10.4 Model dvosmjerne simetrične komunikacije 124
4.11 MODEL MJEŠOVITOG MOTIVA (ili novi tzv. «DVOSMJERNI MODEL») 126
4.12 TAKTIKE KOJE SE PRIMJENJUJU U MODELU MJEŠOVITOG MOTIVA 131
4.13 IMPLIKACIJE ZA PRAKTIČARE 133
4.14 DVA DODATNA MODELA? 135
4.15 TEORIJA IZVRSNOSTI 137
4.16 PITANJA EFEKTNOSTI: ORGANIZACIONA EFEKTNOST – ŠTA JE TO? 141
4.17 OSNOVNA PREMISA GENERALNE TEORIJE: PR IMA VRIJEDNOST ZA ORGANIZACIJU 142
4.18 PITANJA IZVRSNOSTI: KAKO DOKAZATI DA PR FUNKCIJA VRIJEDI? 144
4.19 KAKAV JE ODNOS PR-a I DOMINANTNE KOALICIJE? DA LI JE PR UPRAVLJAČKA FUNKCIJA? 148
4.20 ULOGE PR PRAKTIČARA 149
4.21 SAŽETAK TEORIJE IZVRSNOSTI 153
4.22 ISTRAŽIVANJE U TOKU: GLOBALIZACIJA TEORIJE IZVRSNOSTI 154
4.23 OTVORENI SISTEMI (SUSTAVI) 155
4.24 KRITIKE NORMATIVNIH MODELA 157
4.25 JAVNOSTI U ODNOSIMA SA JAVNOSTIMA 158
4.26 PROMJENE U DRUŠTVU I TEHNOLOGIJI: NOVI IZAZOVI 161
5 ALTERNATIVNI PRISTUPI - PR TEORIJE 162
5.1 KRITIČKA TEORIJA 163
5.2 RETORIČKE PERSPEKTIVE 165
5.3 FEMINISTIČKA TEORIJA 166
5.4 POSTMODERNIZAM 168
ZAVRŠNA RAZMATRANJA 171
SAŽETAK 177
BIBLIOGRAFIJA 178
KNJIGE 178
MAGAZINI, ŽURNALI, DNEVNE NOVINE I WEB-STRANICE 180
SADRŽAJ 182

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 4 mjeseca #

"Najbrzi put do orgazma ili poslovnog uspjeha"

Objavio/la zoka prije 11 godina 4 mjeseca #

Goli Razgovori

Objavio/la zoka prije 11 godina 4 mjeseca #

Upišite komentar:

Vaš username:

Upišite komentar:

Unesite šifru sa slike lijevo: