Blogovi Postovi Blogeri Galerije Video
 

Joj, kad vas objavim na internetu: BORITE SE ZA SVOJA PRAVA!

post objavio/la dzambeg prije 11 godina 4 mjeseca na blogu Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Komentari na post

 

meni juče prijetili da će me staviti u Dnevni avaz. Ne bijah kriva, pa rekoh- stavite. Od muke ja njih stavih na internet, u post

Objavio/la supersemsa prije 11 godina 4 mjeseca #

Izbor je na nama...banke zive od nas i...nije im lose :)))

Objavio/la Neral prije 11 godina 4 mjeseca #

U samom sadržaju teksta ide priča da je neka službenica neke banke, u prvi mah reagovala "drsko", a pod prijetnjom?!? da će bit "stavljena" na internet okrenula "ploču". To mi je stvarno smiješno, prvo ta prijetnja a drugo taj "strah" da će biti "stavljena" na internet pa da okrene svoju priču.

Kod nas internet nije zaživio u toj mjeri da može formirati javno mjenje i utjecati na stvarni svijet, kao recimo u Hrvatskoj. U jednom komentaru bloger Zoka je i rekao nesto sto cu ponoviti i ja, a to je da prisustvo interneta u bh. još u pionirskoj fazi.

Prema tome, ako si to stvarno rekao službenici onda mi to izgleda prilično neozbiljno.

I da, kakve veze ima ovo "Borite se za svoja prava", sa pričom o nekoj službenici, iz neke banke. Da tražimo novu službenicu?

Objavio/la emir i. prije 11 godina 4 mjeseca #

Poštovani imenjače - naslov posta "Borite se za svoja prava" itekako ima veze sa službenicom. Ukoliko pročitaš ponovo zadnji pasus primjetićeš da naslovom zapravo apeliram na našu potrošačku javnost (čiji sam dio) da traži svoja prava i da se bune, te da ne dozvole da ih tretiraju kao ovce.
Hm, nešto mi govori da si čitao ovaj post na preskoke... Al' pošto tebi nije bilo mrsko napisati komentar, neće ni meni. Helem, ima veze sa službenicom zato što je dotična očekivala da na njeno "Ne mogu sad" kažem dobro i da otkačim. Ona se iznenadila, a za pretpostaviti je da je veći broj takvih koji svakodnevno otkače, nego onih koji ZAHTIJEVAJU USLUGU jer ih dotične banke naplaćuju. Međutim ako već ima broj telefona, reci mi ZAŠTO SE NE BIH ŽALIO?
A ako ti nije poznato moram dodati da jedna banka u BiH svoju reklamu zasniva na uslužnosti 24/7 u slučaju problema sa karticom i da je to uobičajena praksa u svijetu.

Drugo, njen strah zasigurno nije bezrazložan - možda ona doživljava internet kao komitet CK SKJ-u, a možda i ne. No ono što je sigurno je da ona ZNA da njeni šefovi koriste internet, ali i jedan broj korisnika.

Što se tiče Zokine konstatacije - nju potvrđujem, ali i još dvije značajne činjenice: 1. naučni rad (iako objavljen prije par godina i daje relevantan) dr. Jelenke Voćkić-Avdagić u kojem je spomenula da je internet u BiH - medij elite. Možda će ovakva (negativna) vijest posredno doći do onog papana, ko zna!
2. uzmi u obzir i statističke podatke GfK http://www.sarajevo-x.com/clanak/071130130 da 29% građana BiH koristi Internet (najveći skok) i da taj broj (naravno i dalje) raste.

Sad bi tu mogli ići u raspravu dalje koliko je blog moćan medij, ali recimo i to da je ovaj post objavljen na bureku koji ima dnevnu posjetu oko 380. Neka ih je 80 iz BiH, dodaj tome temu uz kahvu, na duži vremenski period - NEKOG uticaja ima. Spomeni uz to recimo ovu vijest http://www.sarajevo-x.com/clanak/080118155 i imaćeš pokrenutu lavinu.
Uostalom, svaka banka koja drži do sebe prati svoj IMIDŽ. Progresija nezadovoljstva je čudna stvar.

Istina je da kod nas internet nije zaživio u toj mjeri kao u Hrvatskoj, ali ne bih rekao da je za potcijeniti niti za odbaciti, a evo zašto:
uzmi u obzir analizu tržišta oglašavanja u BiH koje kaže da se naše tržište procjenjuje na 120 miliona eura bruto, odnosno, realnih 70 miliona eura neto, dok je u Hrvatskoj neto vrijednost tržišta 800 miliona eura, a u Turskoj tri milijarde eura (http://www.eni-news.com/Eni-news/index.php?option=com_content&task=view&id=6018&Itemid=155) . Da li je moguće da će kod nas reklamiranje i posjećenost interneta ostati na starom nivou? Ili misliš da je imidž nešto što se gradi preko noći? Jer, ako se ne varam, ovdje je riječ o odnosu sa kupcima (koji su ciljana skupina banke) koji će lijepu ili ružnu riječ proširiti na ovaj ili onaj način. (WOM, al' neplaćeni)
Ono što hoću da podvučem je da NIJEDAN napis o nekoj firmi na blogu (tj. internetu) nije za odbaciti posebno kada je riječ o blogerima koji su posjećeni.

Zato ću ovaj put na tebe apelirati da se boriš za svoja prava da te ne gule, a ništa ne nude zauzvrat... Pogledaj kako je to uradila strippy na aerodromu u Dubaiju, ima link u postu.
:)) Jel' sad kontaš?

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 4 mjeseca #

Mnogo pitanja, pa evo odgovora:

@Međutim ako već ima broj telefona, reci mi ZAŠTO SE NE BIH ŽALIO?
-Žaliti se ok ali prijetiti...

@Da li je moguće da će kod nas reklamiranje i posjećenost interneta ostati na starom nivou?
-Hoce, ako ne bude kvalitetnog contenta (odnosno, kvalitetnih sajtova)

@Ili misliš da je imidž nešto što se gradi preko noći?
- Definitivno se ne gradi preko noću i mukotrpan je to proces, treba dosta ulaganja, a takođe se može još brže i uništiti

@Jel' sad kontaš?
- Mnogo toga si napisao, na šta konkrentno misliš?

p.s. statistika je jako čudna stvar!

Objavio/la emir i. prije 11 godina 4 mjeseca #

Mnogo toga sam napisao, ali čini se kao da ne želiš namjerno da sabereš 2 i 2.

Prvo, žaliti se ok ali prijetiti - naravno da valja priprijetiti jer gospođa dobiva platu zbog toga da se javlja i pomaže korisnicima, a ne da ih otresa sa "Ne mogu sad!". Ne razumijem zašto ne bih prijetio mijenjanjem banke, stavljanjem na internet? Za sve se u životu treba izboriti. ovdje posebno. Ili trebam pustiti da me otresaju, a primaju platu (između ostalih) i od mene kao štediše.

Što se tiče kontenta - tu se slažem. Ali samo AKO... i naravno, isto važi za ostale medije. Pročitaj još jednom onu vijest. Pa nije valjda da kod nas niko ne čita novine i ne gleda TV?

Što se tiče imidža to je ona ključna stvar - upravo se ovako imidž ruši... i zato je gospođa i morala reagirati u prvom dijelu razgovora kao u drugom, zar ne?

@Jel' sad kontaš?
- Mnogo toga si napisao, na šta konkrentno misliš?

Mislim da sam odgovorio na sva tvoja pitanja, a ako ćeš konkretno - onda je to na tvoje pitanje "kakve veze ima ovo "Borite se za svoja prava", sa pričom o nekoj službenici, iz neke banke."
i ne - ne trebaju nam nove službenice, nego uslužne.

Čudno, kako me ova rasprava nagoni da definitvno promijenim banku slijedeće sedmice! :))
e, da -
a što se tiče statistike, njenom osporavanju i čuđenju istoj kao argumentu uglavnom prilaze oni koji nemaju nikakvog argumenta. da podsjetim, da nema statistike ne bi bilo ni ozbiljne nauke.

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 4 mjeseca #

Odlican post!:)
Slicnu temu je dotakla babazaba blog (prosto je uzivanje citati je)!
(danas citav dan nesto reklamiram blogove...stvarno RAJA je cudo u BH :)

Objavio/la Artsinop prije 11 godina 4 mjeseca #

hmda, slazem se da se treba boriti. pa i za svoja prava. medjutim mislim da ne bismo trebali sikirati ultraintelektualan svijet kakav su sluzbenice za salterom, i istima se treba spustiti na njihov nivo pa ih poslati na jedan kolektivni godisnji u p.m. a internet raste i rasti ce, neki koriste kvalietan sadrzaj da potpomotnu prodornost interneta u grane koje imaju utjecaja na svakodnevno budjenje, dok se drugi koriste senzacionalizmom. problem prvih je sto im drugi prave probleme, recimo ja sam pola sata raspravljao sa jednim visokim politicarem o ucestovanju na lokalnom forumu, i isti je, ohrabren naravno kvalitetom postova na lokalpolitickom dijelu foruma, spreman diskutovati tu o problemima, no ima strah da ce ga neko tu vrijedjati. pored cinjenice da sam proglasen za tiranina po pitanju moderacije i drzanja do pravila. u tom kontekstu ne volim kada se internet koristi kao neka babaroga, jer mi na drugim mjestima pravi problem. al da volim oplest nekog na netu, volim.

evo ti "zete nas ;)" jedan svajet: slijedeci put joj reci "uslikat cu te na mobitel" i potegni kao da hoces. pa da vidis prpe onda :)

vozdra

(ps. izBorio sam se da sve pisem malim slovom :P)

Objavio/la senad.gracanica.org prije 11 godina 4 mjeseca #

Super super
al definitivno je ovo problem banke Implementacija standarda je proces svijest davanja usluge je takodjer proces.Mi smo malo degenerisani prethodnim sistemom gdje se islo na posao da bi imali sta raditi a ne da bi negog boze moj usluzivali to je nono bio i ostao.
Treba i vremena i saznanja vlasniku recimo UNI grupi ili ko je vec da su mu sluzbenici zarazeni bjesnilom da bi isti proveo cijepljenje od istog.

Objavio/la djeza prije 11 godina 4 mjeseca #

šteta što nema golog otoka.... jel ono tamo nema banaka... ha ha ha :-)

Objavio/la Sigurna prije 11 godina 4 mjeseca #

Upišite komentar:

Vaš username:

Upišite komentar:

Unesite šifru sa slike lijevo: