Blogovi Postovi Blogeri Galerije Video
 

Kada kampanja postane dijelom anti-kampanja: ŠTA SE SVE LOŠE MOŽE UČINIT SA ŽVAKOM!

post objavio/la dzambeg prije 11 godina 6 mjeseci na blogu Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Komentari na post

 

heheheh ma mirso je legenda ba:)
Pa sta ce cova on je to samo uslikao nije ih on lijepio :)

Objavio/la semcilo prije 11 godina 6 mjeseci #

zar i mi imamo ovako nešto, divno, pored zapišanih grmova sad i "obljepljeno" stablo... pa čuj nije to ni tako loše ha ha ha... živjele kifle..

Objavio/la Sigurna prije 11 godina 6 mjeseci #

pa ..srecom nije svako drvo! a ovo..cak je i malo neobicno i atraktivno, dok ne postane svakodnevni obicaj..ima puuuuno gorih stvari...

Objavio/la inesx prije 11 godina 6 mjeseci #

ma mirso je uslikao pravu stvar!
ovo je baš fotokritika!
:))

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 6 mjeseci #

ovo je splitski obicaj.

Objavio/la Gost_2750 prije 11 godina 6 mjeseci #

Bogami čiji god da je običaj nije lijep!

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 6 mjeseci #

meni nije lijepo ni to sto on hoce sa ovakvom fotografijom da dobije orbitovu nagradu...

Objavio/la djulzulejha prije 11 godina 6 mjeseci #

djambeze dragi,

jednim dijelom se slazem sa tobom jer sam o istoj stvari razmisljao kada sam putem komentara na bloggeru saznao za kampanju i otisao na stranicu orbita (jedan mali plus za blogger). medjutim, svjedoci smo jacine marketinga koji je zasnovan na odredjenom skandalu. taj marketing je takodjer "dobar", jer izaziva odredjene reakcije. za par godina ce taj skandal pasti u zaborav, a brend ce se urezati u pamcenje. dakle, samo osrednji marketing je los marketing, jer ljudi su cudni. bilo bi mnogo vise osrednjih marketinga, kad bi ljudi naucili marketing prepoznati, procijenit i ignorisati.

konkretno za ovaj slucaj, orbit je pokrenuo kampanju, koja nema apsolutno nikakve veze sa ljepljenjem zvaka na drvo i ne bih je ocijenio ekoloski negativnom. orbit nije uploadovao tu sliku, nit je lijepio zvake, nit je na bilo koji nacin natjerao ljude da to rade. to su ipak ljudi samoincijativno ucinili. dakle, ljudi su lijepili zvake na drvo. ljudi su ekoloski negativni. ljudi su glupi. s pete strane gledista, na ovom drvetu su zvake bile i prije pokretanja ove kampanje i tu vjerujem ima i pokoja hubabuba, chunga lunga i druge. s te strane mislim da se u ovom slucaju orbit nema zbog cega stiditi, ali se itekako trebaju stiditi oni koji su lijepili zvake na ovo drvo, onaj koji je uploadovao/la ovu sliku i svi oni koji su glasali za istu. a bogam nek se stide i oni koji ne okarakterisu negativnom ovu ljucku stupidnost, a mogao bi se malo stidit i orbit sto ovu sliku nije ocijenio neprimjerenom. da ne duzim.

Objavio/la kidou prije 11 godina 6 mjeseci #

kidou - i ja se donekle slažem, a odnekle... eh, odnekle -
stoji to da je samo osrednji marketing - loš marketing, ali cilj ove kampanje, pretpostavljam, je da poveže zdrave zube sa žvakom.
Pri tome se raja satra snimajući fotke što sa žutim zubima, što sa crvenim očima, ali kao što kažeš najbitnije je da se ureže u pamćenje ljudima ovaj brend.
Ipak, ko garantuje da se neće urezati i ovaj problem, konkretno, problem sa drvetom, problem koji će ljude odvratiti od žvakanja žvaka? (možda neće od bonbona iste ili slične marke, al' to je hipotetički!)
Po meni, to je problem jer slika ukazuje da smatranje žvaka zdravim za zube, a ne neozbiljnim ponašanjem (p)ostaje društveno neprihvatljivo.
Džabe reklame sa poslovnim ljudima koji u pauzi nakon ručka žvaču žvake ako ona slika čuči "u malom mozgu".

Činjenica da je veliki broj bloggera glasao za Mirsada ne govori o odobravanju orbita, nego o protestu prema glupavoj omladini koja čini ovako odvratne stvari.
U tom smislu, shvatam da će neki odustati od kupavanja žvaka upošte (ne radikalno, ali će umanjiti raspoloženost za kupovinu na mjesečnom nivou) jer ne žele dati primjer lošeg ponašanja mlađim.
Ako uzmeš u obzir sve pomenuto, eh, tek sad, što se tiče "ekološkog problema", premda orbit nije odgovoran, PR-ovski bi bilo bolje da sam sebe smatra. Šta i kako - ne bih o tome... to je već oblast PR savjetovanja

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 6 mjeseci #

dzambeze,

i kad sam pisao prvi komentar znao sam da smo istomisljenici. slazemo se pa bilo to odnekle ili donekle, i mogli bismo o ovome diskutovati danima. kampanja kao kampanja moze biti ocjenjena kao strelica za pikado koja fula svoj cilj. cilj kampanje je promasem, samo iz razloga sto nije dovoljno imati i odluciti se za ideju. ideju, ili kampanju, moguce je provesti pravilno samo ukoliko pratimo i usmjeravamo istu tokom njenog trajanja. hocu reci, kako u ovoj kampanji nedostaje mnogotoga, malo vise interakcije sa ucesnicima kampanje ne bi bilo lose. kako i sam kazes, PR-ovski bi bilo bolje da sam sebe smatra odgovornim, sa cim se takodjer slazem i donekle i odnekle, orbit bi po mom misljenju trebao proglasiti sliku neprimjenjenom, mozda ne direktno ali na neki drugi nacin sigurno. mozda su trebali onemoguciti direktno uploadovanje svakakvih slika, slika koje fulaju cilj kampanje, slika koje su ekoloski negativne i slicno. s druge strane kada bismo sada uploadovali sliku explicitnog sexa sa zvakama vjerujem da bi je u roku od 24 sata skinuli, dok bi slika penetriranja zvaka u drvo i dalje ostala, pa mozda cak i osvojila neku od nagrada. dakle, kampanja kao kampanja jeste promasaj i poslovni ljudi to vjerujem primjecuju, ali potrosaci su opet sasvim druga prica. oni koji lijepe zvake i svi oni koji nisu ekoloski osvjesteni, nece primjetiti jel kampanja promasena ili ne, sto opet i po samoj teoriji vjerovatnoce ne donosi sumnje da ce isti odustati ili smanjiti potrosnju. elem, kako spomenuh na pocetku, tema je veoma diskutabilna, a ako cemo malo realnije pogledati, mozda upravo nakon ove kampanje opcina u kojoj se nalazi sporno drvo poduzme neke mjere po pitanju ovoga. pa bilo to pendrecima ili indexima. kad bi se to desilo, orbit bi svojim PR-om tad mogao unijeti sumnju da je upravo ta kampanja djelovala na ekolosku svijest, i bla bla bla. ovo opet spada pod pracenje i usmjeravanje kampanje i tako dalje i tako dalje.
toliko bih toga rekao a ne znam kako da skratim.

prvi komentar sam napisao bez osjecaja, amaterski pravno gledajuci :)
izvini sto zauzeh ovolikackijeh prostor :)
pozdrav

Objavio/la kidou prije 11 godina 6 mjeseci #

@djulzulejha - on je već dobio nagradu! :)
@kidou - moram priznati da mi je drago kad neko napiše podug komentar i kad ga fino obrazloži! Slobodno komentariši, tvoje blogove rado čitam!
Potpisujem sve što si rekao, slažem se u potpunosti, s tim što imam neke druge ideje po pitanju šta bi to trebalo uraditi (PR-ovski) za Orbit, ali - to bi onda bili besplatni PR savjeti!

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 6 mjeseci #

ako ju je dobio nek mu je hajirli onda...:)

Objavio/la djulzulejha prije 11 godina 6 mjeseci #

samir prohic, stomatoloski fakultet.
Odvratan muškarac, sitna duša, nekarakter i nečovjek.

Objavio/la Gost_8718 prije 3 godine 5 mjeseci #

Upišite komentar:

Vaš username:

Upišite komentar:

Unesite šifru sa slike lijevo: