Blogovi Postovi Blogeri Galerije Video
 

Felix Baumgartner: RED BULL - VIŠE OD ENERGETSKOG NAPITKA?

post objavio/la dzambeg prije 11 godina 6 mjeseci na blogu Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Komentari na post

 

"cilj brenda da pojam proizvoda postane jednak brendu"

To se desilo sa "Labelom", onim "podmazivačem usana"... Proizvod koji ja imam zove se "Lip balm". Kad kupci traže "Labelo", ja im dam "Lip balm" i oni - zadovoljni! :)

Zanimljiv je, s druge strane, trud komercijalista koji prodaju "Lip balm" da nama (kupcima na malo) objasne da to nije "Labelo", da je "Labelo" samo naziv za proizvod i bla, bla... Zanimljivo će biti da li će pojam "Lip balm" u budućnosti biti poistovijećen sa "podmazivačem usana". ;)

Objavio/la eagletz prije 11 godina 6 mjeseci #

eagltz@ - upravo tako, odličan primjer! :) !podmazivač usana"? ČOVJEČE, čak DOBRA IDEJA za ljubljivu reklamu! hehehe
lol
:)))

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 6 mjeseci #

Vid', stvarno... :P

Objavio/la eagletz prije 11 godina 6 mjeseci #

Upišite komentar:

Vaš username:

Upišite komentar:

Unesite šifru sa slike lijevo: