Blogovi Postovi Blogeri Galerije Video
 

Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$

post objavio/la dzambeg prije 11 godina 8 mjeseci na blogu Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Komentari na post

 

Izvini umorni, ali moraću analizirati ono što si napisao, ne zlonamjerno, razumi:
"kreiranje potreba" je prisutno stoljećima, a PR i marketing su posljedica pojave kategorije 19. stoljeća zvane "konzument". Prema konzumiranom koje se reklamira imaš uglavnom dva stava:
1. ako se reklamira, onda ni ne valja, jer da valja ne bi imalo potrebu da se reklamira
2. ako se reklamira, onda valja, jer da ne valja ne bi smjeli reklamirati nešto što ne valja.
Ako izuzmemo prvompomenunti stav i fokusiramo se samo na konzumente kojima je svejedno i oslanjaju se ne preporuku bilo "prirodnu" koja je nastala "reklamiranjem", onda vidimo da je "nijedan pristup" rezervisan samo za proizvode koji nestaju sa tržišta.
Dakle, "Klas" se ne reklamira 'nako, što im je dosadno. Velike ribe jedu male.
Oni ne "kreiraju" potrebe - potreba za kruhom u našem narodu odavno postoji. Ne znam u kojoj zemlji ne postoji potreba za tijestom (na ovaj ili onaj način).
Dakle, moraju imati pristup.
"materijalisticko osnazivanje unutrasnjih previranja i nedoumica i nadanja, te besmisleno bombardiranje laznim informacijama o laznim vrijednostima laznih proizvoda/usluga" me kao iskaz podsjeća na nekoga ko ne prati modne trendove, koga ne interesuju ni zvijezde ni kojekakvi harrdosi ni armani ni gucci ni david backhami, palci, konci, katanci itd.
Nažalost, visoka klasa uveliko živi od žudnje srednje klase da ih imitiraju, poistovjete se sa njima ili sa nekim filmskim mitom tipa "kobra čuva dijamante".

S druge strane, mnoge firme ne žele biti bezdušni mehanizmi pa moraju pokazati svoju "dušu" narodu, kao što je npr. bil gates formirao fondaciju. (naravno, postoji mogućnost da je to samo izbjegavanje plaćanja poreza, al' možemo sad pričati šta želimo, čivjek je osnovao dobrotovornu organiziaciju).
Prema tome, KONZUMENT traži onoga ko čini nešto drugačije, a ne samo da ubijeđuje sa bilboarda "kupi me, kupi me - ući ćeš u raj!" poput freski u nekoj materijalsitičkoj crkvi. I taj oglas je nužan, ali i PR.
ovdje niko nikoga ne obmanjuje, a ako pokuša obmanuti - biti prokazan i unakažen kao što se to upravo dešava sa sturbucskom koji se služi lažima i obmanama. U osnovi pokušavaju biti dobri nudeći nam čistu vodu (trebaš vidjeti kakva je voda u tuzlanskim česmama). Zato ovo možemo nazvati
KRIZA U STARBUCKSU
i ide u novi post

Predobri za svoje dobro
Humanitarnom akcijom zaradit će 360, a donirati 5 milijuna dolara
Sajt Ethos-water.com pokušava sabotirati prodaju vode Ethos koja se prodaje po visokoj cijeni i uz izgovor da pomažu siromašnoj djeci svijeta (aktivistički sajt identičan je "originalnom"). Kaže sajt da se boca ove vode prodaje za 1,80 dolara, od čega 5 centa ide u fond za pomoć siromašnoj djeci čiji cilj je do 2010. prikupiti 10 milijuna dolara. To znači da će biti potrebno prodati 200 milijuna boca kako bi skupili 10 milijuna dolara za pomoć djeci, a usput će zaraditi 360 milijuna dolara. Druge vode mogu se kupiti za 15 centa po boci. Inače, ova kompanija je u vlasništvu Starbucksa

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 8 mjeseci #

sretno s magistarskim! :)
pr je extra stvar! :))

Objavio/la luna w prije 11 godina 8 mjeseci #

:))
Razumijemo se...
ovaj tvoj san me je podsjetio na prijatelja koji je htio da uleti u posao sa prodajom čaja za mršanje. Kupio neki čaj za mršanje koji se plaho reklamira i poslao na analizu u labaratoriju. Ispostavi se da je to biljka koja pomaže kod tvrde stolice + neke još travkice koje lijepo mirišu tipa kamalica + saharin.
Pogledaš u uputstvo - konzumirati poslije jela, dakle da izbaciš sve što si pojeo. Pa nikakvo čudo što smršaš!
Pitam ga - "Pa hoćeš li u biznisi?" Kaže: "Neću! Pa da me razvale kad skontaju šta je unutra". Ima tu i opcija za naručivanje - plaćeni broj 090, pa te oderu i dok naručiš.
Dakle, ako misliš nešto tako uraditi - taj san košta obraza ako te provale! Mnogi su stava da je "sevap" bogatune odrat! To radi i kozmetička industrija pa kažu i da su one skupe kreme za lice istog kvaliteta kao one jeftine, a slično istraživanje sam pročitao i za patike - isti kvalitet, a u nekim slučajevima su čak i kvalitetnije one jeftinije, samo je pitanje "brenda" kao što je - da ne pominjem bredove skupih patika - ili ovako "starbucks" ili nek poznate ličnosti koja te reklamira.
Što se tiče mene - ja ne bih smio. Niti prodavati vodu iz pipe niti išta slično - ne dam obraza, a ni da me oderu!

Objavio/la dzambeg prije 11 godina 8 mjeseci #

i ja kazem "Ako Bog da" :)

Objavio/la dusapise prije 11 godina 8 mjeseci #

Mislim da je u svakoj firmi veza marketinga i PRa različita. Ipak ako znamo da je promocija a time i adveritsing samo 1P od četiri moguća P marketinga, shvatamo da je marketing orijentacija firme (firma koju vodi tržište) šira vizija, vizija promocije podskup marketinga, a PR samo alat za ostvarenje te vizije.
U mojoj firmi je PR najjači alat promocije, što interne što eksterne. Jer smo uvidjeli da advertising puno košta, ljudi mu manje vjeruju i ima kratkoročnije efekte. Dobro, kod nas je i specifičan trget market i opće brandiranje.
Ne vjerujem da bez dobre vizije i jedan PR manager može ostvariti čuda, bez timskog rada sa marketing i promotional managerom. Ekonomisti ne znaju dobro PR,a PRovci ne znaju strategije razvoja na tržištu, stvaranje konkurentnih prednosti-ali 2 glave su pametnije od jedne.
Hvala ti na post-odgovoru. Meni je odgovor prilično jasan, i ja bih na to pitanje odgovorila na sljedeći način: PR i Advertising će uskoro, zahvaljujući e-poslovanju i trendovima donošenja odluka kod kupaca, postati jedno-tržišno komuniciranje, gdje će se granica po potrebi pomjerati.

Objavio/la oBloze prije 11 godina 8 mjeseci #

Starbucksu i svim ostalim korporacijama, srednje velikim i malim firmama je samo jedno na pameti PROFIT!
Društvena odogovornost, PR, Advertising i svi promotivni alati su tu samo da ojačaju poziciju firme na tržištu. Nisu vlasnici firmi Majke Tereze. Nestle truje bebe svojim hapama, al svaka 2 kilometra auto puta u Francuskoj ima box za presvlačenje beba.
Bavim se s tim, i neka firme rade PR, al "mi smo tu samo zbog para"

Objavio/la oBloze prije 11 godina 8 mjeseci #

Upišite komentar:

Vaš username:

Upišite komentar:

Unesite šifru sa slike lijevo: