Blogovi Postovi Blogeri Galerije Video
 

Magny Cours: Prosječan nastup McLarena

post objavio/la mclarenovka prije 12 godina na blogu Vodafone McLaren Mercedes

Komentari na post

 

Mrzim vas samo zato što ne oduzimate Alonsu bodove kao što biste trebali...

Objavio/la Scuderia prije 12 godina #

Nije to njihova duznost, nego Massina.

Objavio/la dr_zgembo prije 12 godina #

Joj, tu si zaista 106% u pravu...sav današnji užitak pokvario mi je upravo Massa. Izgledalo mi je da je dvostruka pobjeda prava šala...a eto, kako na kraju ispade. Nadam se da ovih 2 boda koja smo danas zaista bezveze izgubili neće na kraju mnogo značiti...

Jedno je sigurno, Massa ne može parirati Michaelu. Nažalost.

Objavio/la Scuderia prije 12 godina #

106% haha ti se bas zadajes s tim procentima :D

Objavio/la McLarenovka prije 12 godina #

Ja sam izuzetno razocaran taktikom McLarena na utrci u Francuskoj jer strategija od 2 zaustavljanja se cinila mnogo logicnijom i nekako sam to ocekivao od McLarena ali na kraju ostaje solidna voznja Kimija i uzbudljiva voznja Pedra.

Objavio/la Manager prije 12 godina #

A znas sta je mene zacudilo? Da Ferrari nije promjenio taktiku u toku sam trke, kao Reno. Znalo se da ce biti 3 ulaska! Eh sad, Schu ima nekih 15 sekundi prednosti nad Alonsom, kasnije ulazi u box (znaci znali su koliko goriva ima Alonso za drugi stint), Massa ima 6-7 sekundi prednosti i umjesto da ostane nesto duze u boxu i natoci goriva dovoljno za jos samo jedan ulazak u box i pored toga izasao bi ispred Alonsa i sigurno zadrzao drugu poziciju. Cak iako bi ga Alonso stigao, tesko bi ga prestigao, vidjeli smo da De La Rosa sa ocito brzim bolidom nije mogao pretici (cini mi se Webera). Doduse nije Alonso De la Rosa, ali nije ni Ferrari Williams pa bi valjda uspio da se izbori.

Sto se tice McLarenove taktike. Niko nije startao sa taktikom 2 zaustavljanja, jer bi gubio na kvalifikacijama. I na kraju nista ne bi dobio. Do promjena je moglo doci samo u trci, uz povoljan razvoj situacije (kao sto sam gore dao primjer).

Objavio/la dr_zgembo prije 12 godina #

Pa na to sam i mislio, zasto nisu u samoj utrci promijenili taktiku kao Renault jer bi time sigurno dobili vjerovatno 4poziciju za Kimija a mozda i vise i mozda ali samo mozda 6poziciju za de la Rosu.

Objavio/la Manager prije 12 godina #

Zgembo, Ferrari nije mogao ići na 2 stopa. Nemoguće, odabrali su super-soft Bridgestone mješavinu kako bi osigurali dobre kvalifikacije i zato su morlai ići na 3 stopa jer na dužim distancama gume ne bi izdržale. Jednostavno da je MAssa prešao na 2 stopa izgubio bi mnogo više nego ovako.

Objavio/la Scuderia prije 12 godina #

Ferrari ako hoce da oduzme titulu Alonsu mora rizikovati, dok Alonso ne mora (jos uvijek, nadam se da ce ubrzo morati, pa cemo tek tada vidjeti Alonsa i Reno i njihovu pravu snagu). Siguran sam da bi gume izdrzale ''odbrambenu'' voznju.
Nekada su Jean Todt i Ros Brawn bili majstori za promjenu taktike u toku trke, da li su ''zahrdjali'' ili nisu smjeli preuzeti takav rizik ne mozemo znati, ali vrlo brzo cemo znati da li su trebali rizikovati (nadam se da su ispravno postupili).
Trece mjesto Masse donijelo im je nekoliko bodova vise u konstruktorskom poretku, dok je Schuu samo odmoglo, znaci da ni odustajanje ili gubitak trece pozicije ne bi znacio mnogo, koliko drugo mjesto. Po meni sasvim proracunat rizik koji je trebalo preuzeti.

Objavio/la dr_zgembo prije 12 godina #

@dr_zgembo- slazem se da je Ferrari trebao preuzeti taj rizik za njihovo dobro ali zar stvarno mislis da tu nije bilo nesto vise u igri, svaki ce "laik" reci trebali su ici na dva stopa i tako nadoknaditi dragocjeno vrijeme ali ko zna sta se desavalo u boxu Ferrarija u to vrijeme i na tom mjestu, trebas biti "insider" u F1 pa da bi mogao to tako procjenjivati, nisu mi dragi ni Jean Todt ni Ross Brawn ali zar stvarno mislis da oni nisu znali nesto sto mi nismo i da zbog tog nije bilo kako je "trebalo" biti i oni iako mi nisu dragi definitivno nisu zahrdjali. Uglavnom, sto hocu da ti kazem, oni su u tom trenu znali kakav je balance bolida, kakav je pritisak u gumama, oni su znali koliko on ima u svom rezervoaru goriva i koliko okrece krugove i koliko je pariralo Alonsovim vremenima i kako bi se to dalje odrazilo na utrku.

Objavio/la Manager prije 12 godina #

Upišite komentar:

Vaš username:

Upišite komentar:

Unesite šifru sa slike lijevo: